VÅRE FORDELER

I forbindelse med julehandelen har vi nå utvidet angrerett frem til og med 14. Januar

 

PRISLØFTE

 

Hos bikeshop.no gjør vi alt for at du som kunde skal være trygg på at du har gjort et godt kjøp. Vi kontrollerer hver uke våre priser opp mot konkurrentene og justerer de ned hvis vi ligger over. Vi justerer også ned prisen hvis kundene våre gir oss beskjed om at noen andre har priset seg under oss, vi foretar da samtidig en full prissjekk opp mot den aktuelle konkurrenten. Med vårt store utvalg har vi noen varer som ikke du vil finne andre steder i Norge, men de fleste produktene våre vil du også kunne finne hos konkurrenter.


Prisløfte omfatter alle Norske butikker både på nett og fysiske butikker og omfatter varer som er identiske og på lager. Den lavere prisen hos en konkurrent må kunne dokumenteres i kjøpsøyeblikket i form av kontrollerbare opplysninger som f.eks. en annonse, kundeavis, produktkatalog, link til nettside eller lignende som legges inn sammen med bestilling. Finn.no vil ikke fungere som en gjeldende annonse da opplysningene ikke er kontrollerbare. Tilbudet gjelder ikke når en annen butikk tilbyr salg i begrenset omfang og/eller tid, personlige tilbud gitt til den enkelte forbruker eller varer som ikke er på lager hos konkurrent.

 

FRI FRAKT PÅ SMÅORDRE OVER 1000,-

 

Kjøper du varer for over 1000,- kan du kvalifisere for fri frakt med postens servicepakke.

 

  • Fraktbeløpet blir trukket fra automatisk i bestillingsprosessen før du gjennomfører kjøpet.
  • Ved valg av postoppkrav som betalingsmåte kommer Posten sitt gebyr på kr 50,- i tillegg.
  • Ved betaling med Visa/Mastercard/Klarna vil det ikke påløpe noen gebyrer fra vår side.

 

NB! Fri frakt gjelder ikke på ordre av komplette sykler, sykkelkoffert, sykkelvogner, tunge treningsapparater, ruller/trainere eller andre artikler med lignende vekt/volum. Er du usikker på om ett produkt kvalifiserer til fri frakt ta kontakt med kundeservice på telefonnummer

 

330 74 850 eller via e-post support@bikeshop.no

 

Fri frakt gjelder kun innlandsordre og til privatpersoner.

 

LIVSTIDSSERVICE PÅ SYKLER

 

Alle førstegangskjøpere vil få 1 gratis service per sykkel per år. Denne service inkluderer:

 

  • Justering av gir
  • Sjekk av bremser
  • Smøring av kjede
  • Etterstramming av pedaler
  • Generell kontroll av sykkelen

 

*Slitedeler og utgifter i forbindelse med reparasjoner må dekkes av kunden selv. Vi gir beskjed hvis det må gjøres arbeid på sykkelen som ikke dekkes av servicen før vi setter i gang med arbeidet. Service av sykler gjøres kun i vårt verksted på Skoppum

 

10 GRUNNER TIL Å HANDLE HOS OSS!

 

01. Norsk garanti på alle produkter

 

02. Rask reklamasjonsbehandling.

 

03. Norsk supporttelefon med kort ventetid.

 

04. Raske svar på e-post. Vårt mål er å svare på alle henvendelser innen neste arbeidsdag.

 

05. Ingen innfortillingsgebyrer eller ekstra toll/moms, det du ser er hva du betaler.

 

06. Rask levering, vårt mål er å ha alle varer ut maks 48 timer etter bestilling (I høysesong kan det ta noe lengre tid enn normalt).

 

07. Rask returbehandling uansett grunn, vi har et mål om 48 timers behandling på alle reklamasjoner/bytter så fremt vi har alt på lager.

 

08. Gratis frakt ved ordre over 1000,- (gjelder ikke sykler og varer med lignende vekt/volum)

 

09. 365 dagers returrett (Vare må være ubrukt og i original emballasje. Kvittering må fremvises)

 

10. Ingen "skjulte" fraktomkostninger som ekspedisjonsgebyr

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.