3T sin Exploro RaceMax Boost elsykkel er perfekt for sykling på vei
og grus. Denne sykkelen er lett (veier kun ca. 12,7 kg avhengig av gruppesett og størrelse), tøff og rask. Exploro
RaceMax Boost ser ut som en vanlig grussykkel, men dundrer gjennom røft terreng med den skjulte kraften som gjemmer seg innvendig!
Den originale Exploro RaceMax har vunnet mange priser som den
raskeste grussykkelen på jorden. Exploro RaceMax Boost bruker den samme rammen da alle de
elektroniske delene passer perfekt innvendig uten behov for større rør eller
synlige kabler. Da beholder sykkelen alle ytelsesfunksjonene til den originale
RaceMax og legger til en til: ekstra kraft når du trenger det! 3T sin Exploro RaceMax er en grussykkel hvor alt handler om fart! Rammen tar fokus på aerodynamikk til et helt nytt nivå med utskjæring i rammen for bakhjulet, et smalt styrerør, et flaskebeskyttende underrør og aeroprofil på de andre rørene.
Exploro RaceMax Boost er satt opp med en fantastisk rå karbonramme med en unik utforming. RaceMax rammen er designet for å passe med både racer (700c), cyclocross/gravel (700c) og terrengdekk (650b) og du kan enkelt tilpasse sykkelen etter forholdene. Denne sykkelen kommer utstyrt med elektronisk og trådløst SRAM Rival XPLR AXS 1x12 girsystem, meget sterke hydrauliske skivebremser fra SRAM og et solid 650B hjulsett fra Rodi utstyrt med allround grusdekk fra Pirelli. Innvendig skjuler det seg en Mahle X20 motor i baknavet og et batteri i underrøret som er kompatibelt med en Range Extender. Dette systemet veier bare 3,2 kilo til sammen og er det letteste motorsystemet for et baknav på markedet!
Exploro RaceMax Boost er en elsykkel som sammen med Mahle sitt system er lysår foran andre konkurrenter og gir deg en sykkelopplevelse du aldri har opplevd maken til!
OBS! Bilder kan avvike ift farge og spesifikasjoner.
Egenskaper:
- Mahle X20 motor med 55Nm kraft hjelper deg å sykle lenger
- Mahle iX250 batteri på 236Wh som kan utvides med en 171Wh Range Extender
- Watt og kadenssensor i kranken som lærer og tilpasser seg ditt behov
- Rå karbonramme med aero cutout for bakhjulet og maks dekkbredde/WAM på 61 mm
- 75 mm bredt underrør for å beskytte flasken din som smalner ned til 46 mm høyere oppe for bedre aerodynamikk
- Double-Drop kjedestag gir høyere stivhet og styrke og lavere vekt
- Unikt gjenget kranklager uten gjenger i rammen
- Direct-Mount bremsefester med integrert adapter for 160 mm bremseskiver
- Sykkelen kommer med elektronisk og trådløst SRAM Rival XPLR AXS 1x12 girsystem
- Meget sterke hydrauliske skivebremser fra SRAM
- Rodi 650B hjul i aluminium
- Raske Pirelli Cinturato Gravel M dekk
Spesifikasjoner:
- Ramme: 3T Exploro RaceMax BOOST, Unidirectional pre-preg carbon, High-modulus/high-strength performance blend layup
- Gaffel: Fango RaceMax w/ compact crown
- Motor: Mahle X20 motor, 55Nm
- Batteri: Mahle iX250 (236Wh) hidden battery included. Optional 172 Wh Range Extender available, lader inkludert
- Display: Mahle Head Unit, integrert i overrøret
- Styrelager: 3T MinMax IS42/28.6 + IS 47/38
- Stem: Apto Stealth (XXS: 70mm - 51: 80mm - 54: 90mm - 56: 100mm - 58: 110mm - 61: 120mm)
- Styre: 3T Superergo PRO, (XXS: 38cm - 51: 40cm - 54&56: 42cm - 58&61: 44cm)
- Sete: Selle Italia Model X Superflow
- Setepinne: 3T Exploro seatpost for Ritchey clamp
- Hjulsett: Rodi Alloy 650b
- Akslinger: Fram: 12x100 mm TA. Bak: 12x142 mm TA (X20 spesifikk)
- Dekk: Pirelli Cinturato Gravel M 650b 50 mm
- Bremser: SRAM Rival AXS Hydraulic Disc w/ SRAM 160mm rotor
- Kranksett: SRAM Rival AXS Wide, 40T (XXS: 165mm - 51: 170mm - 54&56: 172,5mm - 58&61: 175mm)
- Kranklager: DUB, Thread-Together Bottom Bracket.
Les mer her
- Framgir: N/A
- Bakgir: SRAM Rival AXS XPLR 1X12 Max 44T
- Girskiftere: SRAM Rival AXS
- Kassett: 12-speed Rival AXS XPLR 10-44T
- Kjede: SRAM Rival Flattop, 12s
- Pedaler: Ikke inkludert
- Fester for skjermsett eller bagasjebrett: Ja, for custom 3T skjermer
- Annet:
- Vekt: Ca. 12,7 kg
Elsystem spesifikasjoner:
- Motor: Mahle X20, 55Nm, bakhjulsmontert
- Batteri: Mahle iX250, 236Wh
- Display: HMI Head Control Unit
- Rekkevidde: 30-33 km
Rekkevidden er kun et cirka estimat og beregningen er basert på sykkelens batteri+motor spesifikasjoner, en 80 kg rytter, en 20 kg sykkel, gjennomsnittshastighet på 25km/t, lett kuperte veier og sykkelen i modus "standard" eller "auto" (hvis den har forskjellige kraftmoduser). Rekkevidden for en enkelt batterilading kan variere veldig avhengig av forhold som annen vekt på sykkelen, vindmotstand, vær, dekktrykk, utendørs temperatur, vedlikehold av elsykkelen og tilstanden til batteriet.